HTML

ki kopog?

csak ° úgy ° ez ° az ° innen ° onnan ° irka ° firka ° szín ° forma ° kép ° szó ° tőletek ° rólatok ° világról ° rólam ° és a kacsákról

Friss topikok

  • Panki: :DDDD A humorérzéke a réégi:))))))))))))))) A kávézóba el kell vinned:)Gyönyörü (2009.12.01. 19:16) bor, mámor, provence
  • Panki: :DDDDD Én totál azt hittem h pasikat akar simogatni, ez a Beja Asszony) (2009.09.06. 16:30) csajok beszélgetnek
  • Panki: OK! Irj majd esit Mivanmáá?? (2009.06.23. 17:10) 0 nap
  • Panki: Timi! Nagyon sokat jársza fejembe és nagyon drukkolok! Célegyenes (2009.06.21. 21:53) 2 nap
  • Panki: nem.nem vagyok. (2009.06.18. 14:26) 5 nap

Linkblog

just a perfect day

2009.07.08. 22:17 °×°

ha nem lennék egy nyavajgós, állandóan elégedetlen depresszáns picsa, akkor azt mondanám, hogy ez egy tökéletes nap volt. csak valami hiányzik. de egyébként majdnem. :)

felkeltem reggel, indultam győrbe, ahonnan kedves Eszter ismerősömmel elbuszoztunk pannonhalmára. ő ajánlotta a borteraszt, ahol az apátsági borokat lehet végigkóstolni, így ezt is tettük, úgy délután 1 órától 4ig, közben pedig megvitattuk az élet nagy dolgainak egy kis szeletét, kibeszéltünk pár "művész" fazont, és megállapodtunk közös bizniszünk indulásának fő pontjaiban. mindeközben alattunk terült el az egész pannonhalmi panoráma. nem rossz ott ücsörögni, no.

fél 8-ra haza is értem. 8 után aztán valamitől vezérelve elmentem futni, és a Csekén ért a narancssárga naplemente. monjduk ez a cseke nem valami jó, mer egyszer körbefutom és indulok haza, mert ahhoz eléggé megunom, hogy mégegyszer körbefussam, úgy meg nem indulok el, hogy csak egy kicsit futok még. úgy gondolom kéne még mellé pár különböző méretű tó, melyek a futási kedvnek megfelelően választhatóak. (ja természetesen az Öreg-tó pedig túl nagy:) )

ja és láttam egy helyes boxeres fiút. mármint a kutyafajára tessék gondolni. volt rajta azért ruha :) na én kitaláltam, hogy ez az a fiú, akit kb. 4 éve láttam a tóparton, szintén boxert sétáltatni. most újra találkoztunk. ez jel. meg kéne kersenem iwiwen, de sajnos még nem annyira fejlett a rendszer hogy a "hogy nézett ki hátulról a segge" és a "milyen kutyát sétáltat" menüpontokra is rá lehessen keresni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: amiért jó

A bejegyzés trackback címe:

https://kikopog.blog.hu/api/trackback/id/tr711235274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása