HTML

ki kopog?

csak ° úgy ° ez ° az ° innen ° onnan ° irka ° firka ° szín ° forma ° kép ° szó ° tőletek ° rólatok ° világról ° rólam ° és a kacsákról

Friss topikok

  • Panki: :DDDD A humorérzéke a réégi:))))))))))))))) A kávézóba el kell vinned:)Gyönyörü (2009.12.01. 19:16) bor, mámor, provence
  • Panki: :DDDDD Én totál azt hittem h pasikat akar simogatni, ez a Beja Asszony) (2009.09.06. 16:30) csajok beszélgetnek
  • Panki: OK! Irj majd esit Mivanmáá?? (2009.06.23. 17:10) 0 nap
  • Panki: Timi! Nagyon sokat jársza fejembe és nagyon drukkolok! Célegyenes (2009.06.21. 21:53) 2 nap
  • Panki: nem.nem vagyok. (2009.06.18. 14:26) 5 nap

Linkblog

reality

2009.07.20. 00:17 °×°

frissen fürdötten melegvízzel, tiszta hajjal és körmökkel, mindjárt puha ágyikó, lebarnultan, egy-két karcolással és szúnyogcsípéssel, apróbb fájdalmakkal itt is ott is belül és kívül is, torokfájással, mely részben a hideg fesztivál-felfedezettje rosé fröccstől, részben pedig szerintem a sok nevetéstől van... és a kiabálástól :) még nem fogtam fel, hogy vége. hogy itthon vagyok. és másnak is vége. de csak azt tudom biztosan hogy efottra holnap visszemennék. hiányzik.

köszönöm. jó éjszakát. reggel kezdődik új életem első napja. de az biztos, hogy 10-nél előbb nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikopog.blog.hu/api/trackback/id/tr561255738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása