HTML

ki kopog?

csak ° úgy ° ez ° az ° innen ° onnan ° irka ° firka ° szín ° forma ° kép ° szó ° tőletek ° rólatok ° világról ° rólam ° és a kacsákról

Friss topikok

  • Panki: :DDDD A humorérzéke a réégi:))))))))))))))) A kávézóba el kell vinned:)Gyönyörü (2009.12.01. 19:16) bor, mámor, provence
  • Panki: :DDDDD Én totál azt hittem h pasikat akar simogatni, ez a Beja Asszony) (2009.09.06. 16:30) csajok beszélgetnek
  • Panki: OK! Irj majd esit Mivanmáá?? (2009.06.23. 17:10) 0 nap
  • Panki: Timi! Nagyon sokat jársza fejembe és nagyon drukkolok! Célegyenes (2009.06.21. 21:53) 2 nap
  • Panki: nem.nem vagyok. (2009.06.18. 14:26) 5 nap

Linkblog

laptop,facebook,film stb.

2010.01.31. 01:39 °×°

sok magasröptű gondolatom jelenleg nincsen, de mivel első estém töltöm a galérián immáron új kedvesemmel, gondoltam pötyögök picit. megnéztem egy filmet, valamint iwiwen kutattam. nem csináltam ilyen sokszor. legalábbis amikor az iwiw és facebook egyidejú kooperációjával próbálok megtalálni egy srácot, akivel életemben egyszer beszélgettem, s talán már az arca sincsen előttem teljesen, csak a hangja, nah, olyat sosem. ráadásul két hete volt. na mindegy. nos, magtaláltam:

igen. ezért érdemes volt :D mivel úgy veszem észre nem az a neten kitárulkozós fajta (még bejelölni sem lehet, iwiwen meg áhhhh semmi...) ezért painttel kisatíroztam. nehogy sértsem a jogait. na igen, mert még semmi más nincs a gépemen :) szóval ő az. a név és a külföldi suli stimmel, és a haverjánál kerestem rá. szal ennyi ért serlokholmsz tevékenységem. de miéért nem lehet legalább az egyiken fent lennim vmi gaggyer képpel, meg pár adattal... idegesítő. hát ez a 21. század... ember! na mindegy. azért annál nem furább, mint hogy nem iszik. van egy két agybaja a srácnak. vagy pont , hogy neki nincs. :) de akkor ennyi.

éés ha mér Sherlock, akkor térjünk át Robert Downey Jr-ra, akinek ma megnéztem az egyik filmjét. A szólistát. A sztori igaztörténet, egy újságíró és egy skizofrén hajléktalan zenész története. rá is kerestem utána rögtön az internetten, és megtaláltam őket. Ja... de még azt fontos elmondanom, hogy nemm győztem a film közben csodálkozni, hogy így 45 évesen (igen jesszusom) mennyire rohadt jófaszi lett ez. a nyálas képével eddig sose tetszett, de ez a borosta meg rövid haj... hát... le is mentek róla pár képet, hogy majd 40 évesen tudjam milyen fasziról kell aktuálsan éppen álmodoznom. jah és ahogy néztem videót, a jeleneteket los angeles hajléktalanszállója előtt... azt nem statisztákkal vették fe. durva. na...

aztán van itt az eredeti személyekkel is egy kis műsor. mondjuk a filmben kicsit dilisebbre csinálták a fószert meiner meinung nach. azért tud ő értelmes mondatokat kinyögni. na alszom... a többit mahd holnap. az okosságaimat s hasonlókat. :)


Watch CBS Videos Online

Szólj hozzá!

Címkék: zene film férfiak

A bejegyzés trackback címe:

https://kikopog.blog.hu/api/trackback/id/tr141716159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása